Monday 24 December 2012

COMICS : Rainy Day (Hunhan) Part 1

Assalamualaikum.


Ohh malam nie terasa mau share pasal Hunhan CP la. Actually aku minat Luhan nie baru je. Nie sebab #TeamKpoppers kat twitter suka sangat tweet gambar Luhan so aku jatuh cinta la kat dia haha. Pada aku, mata dia berseri seri sangat and then senyuman dia sweet gilaa. Lebih sweet daripada gula kat dapur tuu haha.

Tadi dok godek godek gambar Luhan kat Tumblr ternampak la story nie. Aku share kat sini boleh kan? Harap ada yang sudi baca. Sudah baca harap komen ye!

Rainy Days (Hunhan=Sehun+Luhan)












Hmm setakat nie je la yang dapat aku share dalam entry nie. Ade beberapa pic lagi. Kalu nak sambung terus rasa panjang sangat la plak. So I've decided to divide it as two part. PART 2 COMING SOON OKAY !!

p/s : credit aku letak kat ending part 2 nanti okay !!


1 comment:

  1. kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
    semoga menjadi semangat .. :)
    Imajinasi lebih penting daripada pengetahuan.
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ..

    ReplyDelete