Saturday 23 August 2014

iPhone 5s gajet impian setiap blogger

Assalamualaikum.


... one of the reason is... this entry.

Dah lama rasenye tak menaip di blog ni. Almaklumlah busy memanjang je. Busy dengan study, kerja kursus, aktiviti di sekolah plus plus beraya yang tak habis habis muahaha. Tadi pun baru balik dari jamuan raya kat sekolah antara kawan kawan form  six dengan cikgu cikgu dan bonda pengetua. Niat sebenar on laptop nak siapkan kerja kursus pastu tetibe rajin tangan nak blogwalking and then terjumpa satu contest ni. Actually aku tak rase ni contest tapi lebih kepada bulan jatuh ke riba. Maksud aku ada ke orang nak kasi kau tiga iphone 5s yang tengah hot meletup sekarang. Tapi sekarang here i am joining this contest. Hehehee terkedek kedek taip entry sebab nak menang iphone jugak. 


Serious talk. iPhone aku memang minat iphone and minat nak pakai iphone tapi apakan daya benda  alah ni mahall sangat aku ni dah la student so tak mampu nak beli lagi. Memang la orang kata hendak seribu daya tak hendak seribu dalih kan. Jika aku usaha lebih sikit lagi pasti la ada caranya tapi ni hah peluang keemasan datang menyapa depan mata aku ni. free iphone for you muehehee just write your entry and submit to the owner and then dup dap dup dap tunggu keputusan pemenang. ececeh bab bab join benda free suka sangat hahahaa.

Several reason kenapa aku minat iphone. First, kualiti picture dia cantik. Tak payah pakai 360 pun takpe. Bila selfie tak payah edit bagai so boleh la feeling feeling natural. tak gitu ke hahaha. second, kalau korang jalan jalan kat mall ke shop mane ke, korang mesti jumpa case iphone yang comel comel dan kreatif. kat instagram online shop pun banyak jual case iphone yang serius cantik sangat. and then for third, hmm i don't know how to describe in word. but i just like it and kinda love it.

Bismillahirrahmanirrahim Ya Allah Permurahkanlah rezeki aku untuk menang iphone 5s ni satu. Alhamdulillah aku masih sempat join sebab contest ni akan tamat pada tengah malam esok. Semoga kemenangan berpihak pada aku. Amiin Ya Rabbal Alamin. Thanks pada denaihati kerana sudi menganjurkan contest ini. Kau Berkatilah hidup mereka dan 22 blogger yang sudi menaja hadiah istimewa ini. Amiin.

Senarai penaja contest awesome ni :
Arwah Syuhada Baharudin (http://www.syuhada1981.com @http://syuhadabaharudin.com) juga salah seorang penaja. Kita sama-sama sedekahkan Al Fatihah untuk arwah semuga tajaan ini menjadi sedekah yang terima oleh ALLAH.

kan best dapat menang iphone 5s. macam sweet je lol


No comments:

Post a Comment